AB2 אנרגיה בע"מ

חברת AB2 אנרגיה בע"מ ממוקמת בישראל .

תחום הליבה של חברת AB2 אנרגיה בע"מ הינו מיחזור ואנרגיות מתחדשות; ובפרט המרת פסולת פלסטיק לייצור דלקים ומבוססת על טכנולוגיית פירוליזה (PTF) . 

הדרישה לחלופות של אנרגיות מתחדשות, כחלופה ירוקה למשאבי האנרגיה הקונבנציונליים במדינת ישראל ובעולם הולכת וגוברת .

 

AB2 LOGO

לצד השיקולים הכלכליים והסביבתיים הצרים, ישנו השיקול האסטרטגי העליון של ייצור דלקים חלופיים,היכולת להביא להפחתת התלות של מדינת ישראל מכבלי המונופול של ייבוא הנפט ,ויכול  להעניק תנופה אדירה לכלכלה ולהעלות את קרנה של מדינת ישראל באזור ובעולם, עם אפשרות לטווית קשרים ואינטרסים חדשים.

השיקולים שהביאו את קבוצת BMG להחלטה של הקמת מפעל לאנרגיות מתחדשות בישראל הינם :

  • המרת פלסטיק למצרך יקר ערך - דלק.
  • יצירת אנרגיות מתחדשות מחומרי גלם קיימים בעלויות נמוכות.
  • יצירת תשתית אנרגיה חלופית המקטינה את הפגיעה בסביבה ,תוך הפחתת כמויות ההטמנה, צמצום שימוש בחומרים מזהמים וחיסכון בשטח קרקע יקר.
  • חיזוק הביטחון האנרגטי של מדינת ישראל.

  השימוש וההקפדה על ניהול טכנולוגיות ירוקות נקיות מביאות לתוצאה של ייצור בסדר גודל מסחרי תוך מזעור ההשלכות הסביבתיות –אקולוגיות.

החזון של חברת AB2 אנרגיה בע"מ הוא להוביל את שוק האנרגיות המתחדשות במדינת ישראל .

החברה הקימה בשותפות עם החברה לשירותי איכות הסביבה בע"מ (ESC) ,מפעל ראשון מסוגו בישראל הממוקם בנאות חובב  - ריל פלסט איכות סביבה בע"מ .

 האסטרטגיה של AB2 אנרגיה בע"מ , מונחית ע"י הגדרת שיטות ניהול הפסולת וענפי המיחזור, אשר יהוו חלופה אלטרנטיבית רווחית לכל הצדדים: הקטנת השימוש בטכנולוגיות הקלאסיות, השפעה על הסביבה; והקטנת פליטות המזהמים לאטמוסיפרה וכל זאת ע"י שימוש בטכנולוגיות ירוקות ומתקדמות .